Zagreb

GLAS: Prvo most pa rekonstrukcija rotora!

Autor: Biljana Starović / 06.07.2018.

GLAS: Prvo most pa rekonstrukcija rotora!

Iako su najavljeni još za svibanj, radovi na zloglasnom rotoru Remetinec, još nisu započeli. Da se pita stranku GLAS, radovi ni ne trebaju počinjati, rješenje za ovu kritičnu točku vide u gradnji mosta, nakon koje bi slijedila rekonstrukcija rotora.   

Sto tisuća vozila svakodnevno prođe remetinečkim rotorom, koji je jedna od najkritičnijih točaka u metropoli. Za vrijeme predviđenoh radova, koji bi trebali trajati godinu i pol dana, vladat će još veći prometni kolaps. A kada radovi i završe, problem, koji muči sve vozače u gradu, neće se riješiti, tvrde u GLAS-u.

- Renoviranjem rotora dogodit će se, u slučaju da je projekt dobar, da će se količina prometa brže progurati, ali će ona stati na sljedećim raskrižjima ili semaforima - kazala je Jasmina Pašagić Škrinjar, profesorica na Fakultetu prometnih znanosti

Rješenje za smanjenje količine prometa, vidi se u gradnji jednog ili dva mosta. U tim uvjetima rotor bi mogao funkcionirati. Zapadni i istočni jarunski most prijedlozi su kojima bi se gužve trebale riješiti.

- Zapadni jarunski most bio bi zapravo produžetak Vrapčanske koji ide na Jadransku aveniju i ide skroz do Vatikanske, to bi bio vrlo koristan i efikasan koridor. Istočni most išao bi od terminala Črnomerec te se isto spaja na Jadransku aveniju - rekla je Pašagić Škrinjar.

Radovi na rotoru vrijede 280 milijuna kuna, a oko te cifre bi se kretala i cijena gradnje jednog ili dva mosta. Gradnjom mosta ne bi se zaustavio promet na rotoru, što će se dogoditi predviđenim radovima na istome.